Понеділок, 2021-01-25, 3:14 AM
Вітаю Вас, Гість

                                                                                                                                                                                                

Як підготувати малюка до вступу в дитячий садок          

У якому б віці дитина вперше не прийшла б до дитячого садка, для неї це сильний стрес. Адаптація - це складний процес пристосування організму до нових умов. В першу чергу він складний для самої дитини. Адже переступаючи поріг дитячого садка, малюк опиняється в новому для нього світі: нове, велике приміщення, нові іграшки, багато незнайомих дітей і дорослих. А саме головне біля дитини відсутня  найдорожча людина - її мама. Без якої дитина не може обійтися. Певні моменти адаптації дитини до дошкільного закладу можна пом'якшити або взагалі зняти, якщо зважити всі особливості нової ситуації. Тоді вступ у дитсадок відбудеться для малюка без стресу. Тому варто потурбуватися про те, щоб підготувати малюка до вступу в новий світ. 

Отже, як підготувати свою малечу до вступу в дитячий садок? Насамперед потрібно спершу підготуватися самим батькам. Усвідомити, що процес адаптації - складний і досить тривалий у часі. Якщо необхідно вийти на роботу, то починати привчати малюка до садочка потрібно за 4-6 місяців до виходу на роботу.

 

Адаптація це пристосування організму до нової обстановки. 

Процес звикання дитини до дитячого садка досить довготривалий і повязаний зі значним напруженням усіх фізіологічних систем дитячого організму.

Щоб уникнути ускладнень і забезпечити спокійне проходження адаптації, необхідно зробити перехід дитини із сім’ї в дошкільний заклад поступовим. Тобто, якщо батьки прийняли рішення відвідувати дитиною садок, то за півроку до вступу в садочок, батькам варто докласти зусиль, щоб поліпшити адаптацію. А для цього необхідно:

  • змінювати режим дня дитини, підлаштовувати його до режиму в групі;
  • гратися з малюком "у садочок";
  • читати книжки та дивитися тематичні мультфільми;
  • створювати якнайбільше ситуацій для спілкування з однолітками.

 

В чому причина тяжкої адаптації до умов дитячого садка?         

Основними причинами є:

·        Відсутність в сімї  режиму, подібного до режиму садочка;

·        Наявність у дитини своєрідних звичок;

·        Невміння зайняти себе іграшкою;

·        Не сформованість елементарних культурно-гігієнічних навичок;

·        Відсутність досвіду спілкування з іншими дітьми і дорослими.

 

На момент вступу в дитячий садок дитина повинна вміти:

 

·        Самостійно сідати на стільчик;

·        Самостійно пити з чашки;

·        Їсти з хлібом;

·        Користуватися ложкою;

·        Приймати участь під час одягання та вмивання.

   ДІТЯМ про КАРАНТИН

Коронавірус, карантин та самоізоляція – це наша реальність сьогодні.
Діти не можуть залишатися осторонь, саме тому варто розповісти їм, що таке цей вірус та як з ним боротися.
Пояснити простою мовою про важливість миття рук, особистої гігієни, карантину та обмеження контактів.
Завдяки постеру, можна легко пояснити дитині про правила поведінки під час карантину.

  Інформація з сайту http://www.dyvogra.com/uk/children-about-quarantine/?fbclid=IwAR05gs-8vvZB3mogB-NlQHB_0Za7uEToT_3l0oDOMDURsLT_vGPoYDMECnE

  Фрази, які необхідно говорити дітям щодня

Щасливою дитина буде  тоді, коли її люблять і приділяють увагу, а дорогі іграшки в цьому не допоможуть.

Якщо хоч одну фразу, із цього списку, говорити, хоча б один раз в день своїй дитині, вона буде відчувати себе щасливішою.

1. Я вдячна/-ий тобі.

2. Я пишаюся тобою.

3. У твоїх словах є сенс.

4. У тебе чудові ідеї.

5. Мені подобається бути твоєю мамою/татом.

6. Тобі не обов’язково бути ідеальною/им, щоб бути великою/-им.

7. Твоя думка важлива.

8. Ти — важлива/-ий.

9. Ти моя улюблена/-ий.

10. Я вірю тобі.

11. Я вірю в тебе.

12. Без тебе наша родина не була б такою ж.

13. Ти цінна/-ий.

14. Ти можеш сказати «ні».

15. Ти можеш сказати «так».

16. Я знаю, ти зробила/-в усе можливе.

17. Ти мала/-в рацію.

18. Я приймаю тебе такою/-им, яка/-ий ти є.

19. Давай спробуємо твій спосіб.

20. Ти – потрібна/-ий.

21. Ти варта/-ий цього.

22. Ти робиш мене щасливою/-им.

23. Мені подобається твоя креативність.

24. Мені з тобою весело.

25. Не можу дочекатися, щоб почути це.

26. Не бійся бути собою.

27. Ти граєш важливу роль.

28. Я обожнюю проводити з тобою час.

29. Ти цікава/-ий.

30. Мені подобається дивитися на світ твоїми очима.

31. Це добре, що ти допитлива/-ий.

32. Мені подобається, як ти розповідаєш історії.

33. Те, що ти зробила/-в, — дивовижно.

34. Я обожнюю тебе.

35. Це чудове питання.

36. Твоїм друзям пощастило з тобою.

37. Я довіряю тобі.

38. Це був дійсно вдалий вибір.

39. Я щаслива/-ий бачити тебе щасливою/-им.

40. Бути твоєю мамою / татом — моя улюблена робота.

41. Я щодня дізнаюся від тебе нові речі.

42. Ти робиш мене кращою/-им.

43. Ти — хороша дівчинка / хлопчик.

44. Дякую за те, що ти є.

45. Я така рада/-ий, що ти тут.

46. Маєш чудовий вигляд.

47. Я розумію тебе.

48. Спостерігати, як ти ростеш — суцільне задоволення.

49. Це було справді відважно.

50. Я пробачаю тобі.

51. Я ціную тебе.

52. Ми всі робимо помилки.

53. Так, я теж.

54. У тебе дуже добре це виходить.

55. Спробуй ще раз завтра.

56. Ніхто не ідеальний.

57. Мені подобається, як ти сказала/-в це.

58. Ти не будеш подобатися всім, і це нормально.

59. Тобі так добре це вдалося.

60. Я слухаю.

61. Це точно.

62. Ти прекрасна/-ий всередині і зовні.

63. Я люблю тебе.

64. Я ніколи не перестану любити тебе.

65. З тобою все гаразд.

 

Булінг (від англ. to bull — переслідувати) — свідома агресивна поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої.

Як міняється поведінка дитини під час булінгу в закладі дошкільної освіти

Дитина-жертва булінгу поводиться незвично. Якщо раніше вона охоче відвідувала дитячий садок, то тепер така дитина:

вдома:

 – не хоче одягатися вранці;

 – шукає собі будь-яку справу вдома, аби не йти до дитячого садка;

 – просить батьків забрати її із дитячого садка раніше;

 – плаче, вигадує хворобу або в неї дійсно підвищується температура тіла, починають боліти голова, живіт;

 – не контактує з однолітками у дворі;

в дитячому садку:

– не бере участь у сюжетно-рольових та рухливих іграх, спільній самостійній художній діяльності тощо;

 – усамітнюється при будь-якій нагоді;

 – часто губить свої іграшки або речі;

 – бруднить чи псує одяг;

 – грає поламаними іграшками;

 – відмовляється на користь іншої дитини від головної ролі в театрілізації чи грі.